keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

diudiu i'm back!

Heippa ihanat lukiat♥
Aamu lähti käyntiin siinä puoli kahden aikaan kun heräilin,
siitähän mä menin meikkaamaan ja laittamaan hiuksia ja muita
aamu rutiineja (:
liikkeelle pääsin lähtee noin puol viiden aikaan
noh tottakai kaikki meni heti päin seiniä 
dösä (68tammisto) oli myöhässä 10 min ja ku vihdoin pääsin siihen nii eiköhän siel
oo jotkus pikku lissut jotka kattoo mua vinoon ja puhuu musta jotai :D
Sitten kun pääsin tikkurilaan tajusin et kello on 17.01 ja mun juna lähtis 17.02
joten lähin juoksemaan laiturille, no siinä oli vielä aijempi juna joka oli myöhssä (ylläri koska vr) 
nii se lähti siitä 17.08 ja mun juna jolla piti mennä tuli 17.10.

Oltiin taas kerran Keravalla.
Pelattiin fudista ja persettä :D
Ja tietenkin mun tuurilla mä sen pallon sain päähän (se sattu mut hämmennyin) :'D


Loppu illasta aloin painia Ronin kanssa (kuvassa olevan kanssa)
selkähän siinä tuli kipeeks taas kerran :D
mutta kokonaisuudessa päivä meni hyvin ja nyt vain ota chillisti kotona
vettä juoden ja pizzaa syöden :3

♥Nina kuittaa tältä päivältä ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti