lauantai 22. kesäkuuta 2013

Juhannuksen vietto c:

Aamulla heräilin noin 11.00 ja lähin liikkeelle siinä ennen puol kahta.
Käväsin Atelle (kaverilla) kahvilla ja siellä lauleskeltiin tunnin verran,
Ja lähdin Keravaa Kohti (:


Vih.pait.Tommi toinen Tommi mun vieressä


Sonja



Rosa


Juho, Eemi, Arttu & Uitto


Eemi & Juho

Uitto 

Arttu & Noora

Arttu

Minä


Minä

Noora

Uskollinen ystäväni Koff ♥

Minä & Noora

Aino

Minä


Riku

Eli joo meillä oli hauskaa ja shillee jos riitaa jne ei lasketa mutta muuten ei oo mitää valittamista,
Uitolle(talon omistaja) menin noin kolmen aikaan koska myöhästyin yhdestä junasta 
ja kolmestä dösästä.
Kalja kelpasi vaikken juonut kui kolme tai neljä ja sit pohjia,
eikä oikeestaan ollut mitenkään ryyppäys fiilis.
Meitä siellä oli (sanon nimeltä) Arttu, minä, Noora, Rosa, Tommi, Musakka, Riku,
 toinen Tommi, Kata, Aino, Juho, Eemi, Sonja & tottakai itse Uitto :3

Railakkaassa ja myös rauhallisella juhannuksella mentiin tänä vuonna (:
♥ Nina 

6 kommenttia: