torstai 27. kesäkuuta 2013

~ Näin meillä

 Juu siis mun piti kirjotella ja jo eilen mutta kuvia en koneelle saanut.
Mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan vai miten se meni? :D

Elikkä tossa pari päivää taakepäin nii Keravan Keskuskoulun
roskikset paloi ja tottakai me oltin siellä kattomassa ja antamassa 
hienot aplodit palomiehille (:

Palloa tuli taas pelattua (en minä mutta muut)
Itse hoidin musiikin c:


 _________________________________________________________________________________

Tämän nälöisenä eilinen lähti käyntiin !
Kotoota lähdin noin neljän maissa kohti yllätys yllätys Keravaa.

Masikoitakin taas tuli syötyä :3






Päivän aikana tottakai hiukset ja kaikki oli ihan no miten sen ny vois sanoo... eiks kuva kerro ku tuhat sanaa -->

Roni innostu sitte juomaa Jackii (minun miestä xD )
hyi kamala mikä ilme  mut joo :'D

Nämä tilanteet on hauskoi :D
Laura epätoivoisesti juoksee kuvaan :D



Tottakai miehenikin pääsee tänne vielä ♥ Jack ♥









_________________________________________________________________________________
Tänään!

 Ei mitään ihmeellistä, vain kuvailua (:


Itse en polta! Nämä ovat kavereideni!

Oikea korvani koruineen x)


Vasen korvani koruineen & venytyksen kanssa
(:

Kiitos kun jaksoitte lukea :3

♥Nina 

4 kommenttia:

  1. ui vitsi ku oon taas hyvä ottaa kuvia c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otan tost pari kuvaa omaan blogiin (: aattelin nyt tääl mainita, ettei tuu sit mitää " ÄRÄRÄRÄRÄRÄR SÄ VEIT MUN BLOGIST KUVIA !! " ;c :'D

      Poista