keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

8.7.2013 lähtö mökille :3

Maanantai 8.07.2013
Mökille lähtö tapahtui noin klo 09.30
Olin lievästi koomanen sinä aamuna koska menin aijempana yönä
tai no jos tarkkoja ollaan niin aamuyöllä neljältä nukkumaan :D
Aamulla pikaisesti tavarat autoon ja matkaan (:

Aamukahvilla käytiin Juvalla :3
Ehdittiin juomaan kahvit, syödä leipä ja käyttää koira
kun jo jatkettiinkin matkaa.

 Tottakai mun piti saada aamu käyntiin ♥

Minä ja jopa Radzh (meidän koira) oltiin koko matka todella väsyneitä ja janoisia,
totesin sen itsekkin sillon kun annoin koiralle vettä.
Annoin koiralle veden se joi siitä jonkin verran mutta silti sillai että siihen kuppiin jäi pohjalle jonkun verran
jolloin tietenkin sain päähän piston keskellä matkaa kun ajettiin motarilla että heitetäämpä vedet ikkunasta,
noh tottakai laitoin kupin väärinpäin ikkunast ulos silleen että se sisä osa juttu olin vastatulleen ja kaikki vesi 
lens mun naamalle...

Enään viis kilsaa edessä ja takana 500 :D
matka meni yllättävän nopeaan kun nukuin melkeenpä kokomatkan,
Kun vihdoin päästiin määränpäähän niin pääsin taas leikkimään serkun koiran Nellin kans,
ja kuulin että niiden toinen koira oli lopetettu :c
R.i.p Jere 2002-2013 ♥

Tässä kuvia meidän mökistä :3













tänään on jo keskiviikko ja kaksi päivää täällä jo takana :3
kiitos että jaksoitte lukea 

♥: Nina


PS. 9 TILAAJAA KIITOS KAIKILLE ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti